top of page

Termeni și condiții

Ne dorim ca întreaga ta experiență să fie plăcută È™i simplă. Pe site-ul www.izamob.ro, Termenii È™i CondiÈ›iile servesc ca un instrument care ne direcÈ›ionează acÈ›iunile pe parcursul Procesului de Vânzare.

CUMPĂRĂTOR

Persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică care emite o Comandă È™i este identificată drept „Client” în introducerea facturii.

VÂNZÄ‚TOR

Următoarele informaÈ›ii despre magazinul Izamob se găsesc în secÈ›iunea introductivă a facturii la rubrica „Furnizor”:

SERVICII ȘI BUNURI

Piesele de mobilier achiziÈ›ionate de cumpărător, care corespund descrierii din cataloage È™i documentaÈ›ia producătorului, ale căror caracteristici au fost convenite de către cumpărător È™i menÈ›ionate în comandă sau în factură, sunt reprezentative pentru fiecare produs sau serviciu, inclusiv documentele È™i serviciile menÈ›ionate în comandă, care urmează să fie furnizate sau oferite de VÂNZÄ‚TOR CUMPARÄ‚TORULUI.

IZA SRL

CIF RO14268411           RC J51/281/2001

Capital soc. 27 700 RON

CALARASI str. MIHAI VITEAZU nr. 9A jud. CALARASI

Telefon 0242 312152   Email izamob@yahoo.com

Banca RAIFFEISEN BANK LEI

RO94 RZBR 0000 0600 0277 3677

Banca RAIFFEISEN BANK EURO

RO32 RZBR 0000 0600 0958 6327

TREZORERIA CALARASI

RO40 TREZ 2015 069X XX00 0798

CONTRACT

O comandă validă, confirmata de către Vânzător.

MARASM SRL

CIF RO14067000           RC J51/173/2001

Capital soc. 200 RON

CALARASI str. PRELUNGIREA BUCURESTI nr. 251 BIS jud. CALARASI

Banca RAIFFEISEN BANK IBAN

RO58 RZBR 0000 0600 0260 2538

Procesul de vânzare pentru site-ul www.izamob.ro

Prin plasarea unei comenzi pe site prin intermediul formularului de contact, telefonic sau prin email la adresa izamobcalarasi@gmail.com, cumpărătorul este de acord cu modul în care vânzătorul comunică cu clienÈ›ii (prin e-mail, SMS sau telefon).

​

Termenii comenzii vor fi pe deplin acceptaÈ›i dacă vânzătorul confirmă în mod expres o comandă. Fără a fi nevoie de confirmarea de primire a cumpărătorului, acceptarea comenzii de către vânzător este considerată completă atunci când există o confirmare telefonică sau scrisă (e-mail, SMS) de la vânzător către cumpărător.

​

Doar după ce vânzătorul a confirmat starea stocului, preÈ›ul È™i specificaÈ›iile bunurilor È™i serviciilor solicitate de către cumpărător, comanda este considerată validă.

​

AceÈ™ti termeni È™i condiÈ›ii de vânzare, împreună cu certificatul de garanÈ›ie furnizat de vânzător È™i factura fiscală, vor servi drept temei pentru contractul încheiat în lipsa unei declaraÈ›ii exprese contrare din partea vânzătorului.

Modalități de plată

În funcÈ›ie de preferinÈ›a clientului, preÈ›ul Contractului poate fi achitat în una din următoarele modalități: ordin de plată/transfer bancar pe baza facturii proforme furnizate de vânzător; sau ramburs la livrare, în numerar (plata se va face în lei conform preÈ›ului Contractului). Pentru comenzile online cu o valoare mai mare de 5.000 de lei pentru persoane juridice È™i 10.000 de lei pentru persoane fizice, opÈ›iunea de plată ramburs în numerar la livrare nu este disponibilă.

Livrarea produselor

Livrarea se face fie prin intermediul unei echipe interne de livrare, fie printr-un serviciu de curierat extern, la adresa de livrare specificată de client în comandă. Livrarea va fi efectuată în termenul stabilit de Vânzător, în conformitate cu disponibilitatea comunicată Cumpărătorului la momentul plasării comenzii. Bunurile rămân în ambalajul original, sigilat, de la producător, pe parcursul transportului până la momentul livrării. Cu excepÈ›ia produselor compuse dintr-o singură componentă, toate bunurile oferite de Vânzător sunt expediate demontate, în pachete, pentru a asigura transportul în siguranță.

​

Cumpărătorul este obligat să deschidă ambalajele È™i să examineze produsele din punct de vedere cantitativ È™i calitativ. Aceasta implică verificarea integrității ambalajelor fragile È™i a componentelor delicate ambalate (cum ar fi părÈ›ile din sticlă). La cererea cumpărătorului, vânzătorul trebuie să furnizeze diagrame È™i instrucÈ›iuni de asamblare care să arate modul corect de utilizare È™i exploatare a bunurilor achiziÈ›ionate.

​

Data estimată de finalizare a livrării va fi comunicată Cumpărătorului de către Vânzător. În situaÈ›ia în care producătorul sau alte părÈ›i (inclusiv, dar fără a se limita la autoritățile vamale, agenÈ›ii vamali, transportatori etc.) modifică perioada de livrare, Vânzătorul trebuie să notifice imediat Cumpărătorul.

Dacă un produs sau serviciu nu mai este disponibil, Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la această indisponibilitate, iar sumele plătite de Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil vor fi returnate în cel mult 30 de zile calendaristice. Termenele de livrare variază în funcÈ›ie de produs È™i sunt cominicate Cumpărătoului prin email, SMS sau telefon pentru fiecare achiziÈ›ie. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care sunt afectate de întârzieri în transport cauzate de evenimente ce nu È›in de controlul Vânzătorului, de decizii luate de producători sau de acÈ›iuni guvernamentale în procesul de transport, verificare, taxare sau livrare.

Garanție și Service

Vânzătorul asigură È™i garantează conformitatea bunurilor achiziÈ›ionate È™i identificarea oricăror defecte ascunse. În numele său, Vânzătorul declară că produsele vândute nu pun în pericol viaÈ›a, sănătatea sau securitatea muncii, nu au efecte dăunătoare asupra mediului È™i sunt conforme cu OrdonanÈ›a nr. 20/2010 privind stabilirea măsurilor pentru aplicarea uniformă a legislaÈ›iei Uniunii Europene care armonizează condiÈ›iile de vânzare a produselor.

 

Vânzătorul este de acord să furnizeze produse în conformitate cu descrierea de pe site-ul https://www.izamob.ro/. Aceste produse trebuie să fie de tipul, cantitatea È™i calitatea corespunzătoare, să aibă funcÈ›ionalitatea, compatibilitatea È™i interoperabilitatea necesare, precum È™i alte calități È™i caracteristici, cum ar fi durabilitatea, funcÈ›ionalitatea, compatibilitatea È™i securitatea. Bunurile trebuie să fie adecvate scopului special pentru care cumpărătorul le doreÈ™te, scop pe care cumpărătorul este obligat să îl dezvăluie vânzătorului cel puÈ›in în momentul semnării contractului È™i pe care vânzătorul îl acceptă.

​

În plus, produsul trebuie să îndeplinească scopurile pentru care va fi utilizat într-un mod compatibil cu alte produse similare È™i să se potrivească cu descrierea modelului care este vândut È™i să fie accesibil Cumpărătorului pentru inspecÈ›ie È™i testare. Produsele sunt concepute pentru uz casnic. Produsele vor fi livrate împreună cu toate accesoriile necesare, inclusiv ambalajul, instrucÈ›iunile de asamblare È™i alte informaÈ›ii. Dacă un produs nu corespunde celei mai recente descrieri, acesta este considerat nefuncÈ›ional. Vânzătorul îÈ™i asumă responsabilitatea în cazul în care există neconformități cu produsul pe o perioadă de doi ani, calculată de la data livrării, È™i numai dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul cu privire la apariÈ›ia neconformităților.

​

Cumpărătorul are dreptul să solicite o reducere de preÈ› într-un termen rezonabil sau rezilierea contractului pentru acel anumit produs în cazul în care:

  • Vânzătorul nu a efectuat reparaÈ›iile sau înlocuirile necesare, sau Vânzătorul a refuzat să aducă bunurile în conformitate cu acordurile (Vânzătorul poate refuza să aducă bunurile în conformitate cu acordurile dacă reparaÈ›iile sau înlocuirile necesare sunt imposibile sau implică costuri neproporÈ›ionate).

  • În pofida eforturilor depuse de Vânzător pentru a remedia neconformitatea, aceasta persistă.

  • Reducerea preÈ›ului sau rezilierea imediată a contractului sunt ambele soluÈ›ii adecvate în cazul neconformităților.

  • Vânzătorul a comunicat că nu va putea aduce articolele la conformitate într-un interval de timp rezonabil sau fără a cauza Cumpărătorului dificultăți semnificative, sau aceasta este evidentă din circumstanÈ›ele cazului.

 

Înainte de a începe asamblarea, Cumpărătorul are obligaÈ›ia să informeze vânzătorul în cazul în care lipsesc componente din pachet. De asemenea, este necesar să păstreze intact conÈ›inutul pachetului în vederea înlocuirii È™i verificării ulterioare. În situaÈ›ia în care produsul a fost deteriorat sau în cazul în care instrucÈ›iunile producătorului nu au fost urmate, Vânzătorul nu îÈ™i asumă răspunderea pentru serviciile de manipulare, transport, asamblare È™i instalare furnizate de terÈ›i, precum È™i pentru orice consecinÈ›e asociate. De asemenea, vânzătorul nu îÈ™i asumă nicio responsabilitate pentru efectele utilizării sau întreÈ›inerii necorespunzătoare a produselor, ca rezultat al nerespectării instrucÈ›iunilor producătorului.

​

Nu se va lua în considerare nicio neconformitate dacă Cumpărătorul a fost informat explicit în momentul încheierii contractului că anumite caracteristici ale mărfii nu corespund cerinÈ›elor obiective de conformitate È™i dacă Cumpărătorul a acceptat această situaÈ›ie în mod explicit È™i separat în momentul încheierii contractului. Cu excepÈ›ia cazului în care prezumÈ›ia este contrazisă sau dacă aceasta nu este în concordanță cu natura bunurilor sau a neconformității, orice neconformitate identificată în termen de un an de la data furnizării produselor se consideră că exista la momentul livrării.

​

Cumpărătorul recunoaÈ™te că produsele fabricate nu pot reproduce în mod identic materialele naturale, precum pielea, lemnul masiv sau furnirul, în ceea ce priveÈ™te textura, nuanÈ›ele de culoare de pe diverse suprafeÈ›e È™i caracteristicile evidente ale materialului. De asemenea, cumpărătorul recunoaÈ™te că produsele din lemn masiv pot conÈ›ine noduri sau crăpături minuscule datorită naturii lemnului, sau pot dezvolta mici fisuri în timp din cauza condiÈ›iilor de depozitare necorespunzătoare, cum ar fi umiditatea ridicată È™i temperaturile din afara intervalului de 18 până la 30 de grade Celsius. Aceste aspecte nu sunt considerate defecte ale produsului.

​

În cazul în care remedierea aleasă ar fi imposibilă sau dacă, în comparaÈ›ie cu altă soluÈ›ie disponibilă, ar implica costuri disproporÈ›ionate pentru Vânzător, inclusiv în raport cu valoarea bunurilor în cazul în care neconformitatea nu ar exista, cumpărătorul poate opta între reparare È™i înlocuire pentru aducerea bunurilor în conformitate.

​

Vânzătorul oferă o garanÈ›ie de doi ani începând cu data livrării produsului pentru persoanele fizice si 1 an pentru persoanele juridice. În acest interval, dacă defectele nu sunt cauzate de Cumpărător, Vânzătorul va fi responsabil pentru efectuarea reparaÈ›iilor sau înlocuirilor necesare. Cumpărătorul are responsabilitatea de a inspecta mărfurile imediat după livrare pentru eventuale defecte cantitative sau calitative (cum ar fi cioburi, zgârieturi, coroziune, fire rupte, componente îndoite etc.) È™i de a notifica Vânzătorul cât mai curând posibil dacă astfel de probleme sunt depistate. Cumpărătorul acceptă pe deplin riscul spargerii mărfurilor sau al componentelor din sticlă, precum È™i riscul zgârierilor, după livrare.

 

Orice reclamaÈ›ie trebuie însoÈ›ită de certificatul de garanÈ›ie È™i factura fiscală. În cazul în care un produs prezintă probleme de calitate în timpul perioadei de garanÈ›ie È™i acestea nu sunt cauzate de nerespectarea instrucÈ›iunilor de utilizare È™i întreÈ›inere de către cumpărător, acesta are dreptul să solicite repararea sau înlocuirea gratuită a produsului. Vânzătorul va fi obligat să efectueze reparaÈ›ia sau înlocuirea în cel mult 15 zile calendaristice, într-un interval convenit de ambele părÈ›i, luând în considerare disponibilitatea producătorului È™i locaÈ›ia la care a fost fabricat produsul. ExcepÈ›ie face situaÈ›ia în care această acÈ›iune este imposibilă (dacă, în această perioadă, nu se pot obÈ›ine produse identice sau piese de schimb) sau disproporÈ›ionată.

​

AceeaÈ™i garanÈ›ie se aplică È™i produsului care a fost înlocuit. Dacă neconformitatea a fost remediată prin reparaÈ›ie, perioada de garanÈ›ie de doi ani se prelungeÈ™te cu durata în care produsul nu a funcÈ›ionat, începând din momentul în care vânzătorul a fost notificat cu privire la neconformitate È™i se încheie atunci când produsul este într-o stare adecvată pentru utilizarea obiÈ™nuită.

​

CondiÈ›iile de utilizare a bunurilor achiziÈ›ionate sunt specificate în certificatul de garanÈ›ie corespunzător produsului.

​

Următoarele acțiuni sunt strict interzise pentru toate categoriile de produse:

  • Utilizarea obiectelor dure sau ascuÈ›ite pentru deschiderea pachetelor;

  • Tăierea sau zgârierea materialului;

  • Frecarea cu materiale abrazive (soluÈ›ii de curățare) sau pe alte suprafeÈ›e;

  • Utilizarea sau depozitarea produselor în condiÈ›ii de umiditate, la temperaturi sub zero sau în medii cu fluctuaÈ›ii de temperatură;

  • Plasarea produsului la o distanță mai mica de 1 metru față de sursele de căldură;

  • Utilizarea substanÈ›elor chimice de curățare care conÈ›in acizi, ulei, gaze, detergenÈ›i, solvenÈ›i chimici sau alcool; orice soluÈ›ie trebuie testată mai întâi pe o mică suprafață ascunsă;

  • Umezirea produselor (curățarea corectă se face cu o cârpă uÈ™or umezită într-o soluÈ›ie de apă cu săpun - 50%, apă -50% ,săpun lichid cu pH neutru - apoi È™tergerea imediată cu o cârpă uscată);

  • Utilizarea mobilierului în alte scopuri decât cel pentru care a fost destinat.

 

De asemenea, se menÈ›ionează următoarele instrucÈ›iuni pentru utilizarea È™i îngrijirea tapiÈ›eriei de pe mobilierul tapiÈ›at: EvitaÈ›i sărirea, aruncarea, aÈ™ezarea pe braÈ›e, tragerea de perne È™i împingerea canapelei, în schimb, ridicaÈ›i mobilierul de la baza sa pentru a-i prelungi durata de viață.

​

Pentru pielea mobilierului:

  • Hidratarea pielii la fiecare două luni cu tratamente specifice care au fost testate în prealabil;

  • Ștergerea canapelei o dată pe săptămână cu o cârpă uscată È™i moale;

  • Evitarea expunerii la lumina directă a soarelui;

  • MenÈ›inerea produsului în limite normale de umiditate È™i temperatură;

  • Curățarea fără frecare după utilizarea soluÈ›iei de curățare;

  • Ștergerea urmelor de murdărie, lichide È™i grăsime corporală mai întâi cu o cârpă uscată, apoi cu soluÈ›ia menÈ›ionată anterior;

 

Pentru tapițeria din stofă:

  • TapiÈ›eria È™i husele din stofă pot fi curățate chimic doar în spaÈ›ii specializate;

  • Petele de gumă de mestecat pot fi îndepărtate prin frecarea lor cu cuburi de gheață învelite într-o pungă de nailon.

Legea aplicabilă

Proprietarul site-ului http://www.izamob.ro este S.C. IZA SRL, o afacere românească cu sediul în Strada Mihai Viteazu nr. 9A, CălăraÈ™i, jud. CălăraÈ™i, nr. telefon: 0242 312 152, înregistrată la Registrul ComerÈ›ului cu numărul J51/281/2001, È™i codul de identificare fiscală RO 14268411. AceÈ™ta pot fi contactaÈ› prin email la izamobcalarasi@gmail.com.

​

Suntem disponibili pentru a vă răspunde la întrebări prin telefon la numărul 0725 812 477, de luni până vineri, între orele 9:00 È™i 18:00, referitor la procesul de vânzare sau despre produsele È™i serviciile Izamob disponibile online.

​

Utilizarea site-ului http://www.izamob.ro sau a oricărui alt serviciu sau produs pus la dispoziÈ›ie presupune că aÈ›i citit, înÈ›eles È™i acceptat în totalitate termenii È™i condiÈ›iile de utilizare a site-ului. Site-ul http://www.izamob.ro operează în conformitate cu legislaÈ›ia română.

​

S.C. IZA SRL depune toate eforturile rezonabile pentru a menÈ›ine informaÈ›iile de pe site exacte. Compania recunoaÈ™te că unele detalii, cum ar fi preÈ›ul, pot suferi schimbări fără notificare sau pot conÈ›ine erori tehnice, având în vedere potenÈ›ialul de erori în aceste informaÈ›ii È™i că imaginea produsului are doar scop informativ.

​

De asemenea, părÈ›i din descrierile produselor pot, din când în când, lipsi din cauza restricÈ›iilor de spaÈ›iu È™i a structurii informaÈ›iilor, dar compania depune eforturi pentru a furniza cele mai relevante informaÈ›ii. Dacă găsiÈ›i erori sau informaÈ›ii incorecte, vă rugăm să ne contactaÈ›i la adresa de email izamobcalarasi@gmail.com. Ne cerem scuze pentru orice inconveniență.

​

În ceea ce priveÈ™te CONTRACTUL, se aplică legislaÈ›ia României. Orice neînÈ›elegeri dintre Vânzător È™i Cumpărător vor fi soluÈ›ionate pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluÈ›ionate de instanÈ›ele judecătoreÈ™ti române competente din CălăraÈ™i.

bottom of page